PAGADIAN CITY, January 8
(PIA) –- Ang Malakanyang mipahayag
ning bag-o pa lang nga ang gikataho nga dili ensakto ang paggamit sa Department
of Social Welfare and Development nga pundo aron pag-finance sa anti-epal
(credit grabber or scene stealer) campaign sa nagsingabot nga piniliay nga mao
ang budget sa Social Marketing Service (SMS) sa nasangpit nga ahensya kinsa mao
ang nangulo sa mga kalamboan sa mga nagkalainlaing programa sa DSWD.
Sa briefing sa Malakanyang, si Deputy Presidential Spokesperson Abigail Valte nagkanayon nga ang nasangpit nga SMS nangulo sa adbokasya sa DSWD pagpahibalo sa mga benepesyaryo ilabi na sa Conditional Cash Transfer (CCT) program sa ilang paglakip o pagtangtang gikan sa maong programa.
“Ang salapi nga gihisgutan sa usa ka senatorial candidate nga mihimo sa maong pamahayag mao ang budget sa kinatibuk-ang – ang Social Marketing Service ilawom sa DSWD nga nagtabang sa ahensya ug sa nagkalain-lain nga mga programa,” matud pa ni Valte.
Dugtong pa niya nga pinaagi sa information campaign, ang miyembrong-benepesyaryo sa anti-poverty program sa kagamhanan ang nakahibalo sa ilang mga katungod sa panalapi.
“Kini ang mahinungdanong adbokasya sa DSWD pagpahibalo sa mga benepesyaryo tungod kay aduna kami nakuha nga taho nga adunay mga local politicians nga nagpahayag sa ilang mga katagi-lungsod nga kung dili ka mokuyog sa amoa o kung dili ka moboto sa akoa ako kang ipatangtang sa listahan,” matud pa ni Valte.
Iyang gipapatin-aw nga ang bugtong hinungdan nga sila ang gilakip sausa ka
programa sa ahensya tungod kay sila ang kwalipikadong benepesayryo nga giila sa
National Household Targeting System (NHTS) ug ang bugtong hinungdan kung ngano
nga wala sila misunod sa requirements sa ahensya ug dili tungod kay ang mga
opiisyal sa lokal nga pangagamhanan ang nagsulti.”
Sa briefing sa Malakanyang, si Deputy Presidential Spokesperson Abigail Valte nagkanayon nga ang nasangpit nga SMS nangulo sa adbokasya sa DSWD pagpahibalo sa mga benepesyaryo ilabi na sa Conditional Cash Transfer (CCT) program sa ilang paglakip o pagtangtang gikan sa maong programa.
“Ang salapi nga gihisgutan sa usa ka senatorial candidate nga mihimo sa maong pamahayag mao ang budget sa kinatibuk-ang – ang Social Marketing Service ilawom sa DSWD nga nagtabang sa ahensya ug sa nagkalain-lain nga mga programa,” matud pa ni Valte.
Dugtong pa niya nga pinaagi sa information campaign, ang miyembrong-benepesyaryo sa anti-poverty program sa kagamhanan ang nakahibalo sa ilang mga katungod sa panalapi.
“Kini ang mahinungdanong adbokasya sa DSWD pagpahibalo sa mga benepesyaryo tungod kay aduna kami nakuha nga taho nga adunay mga local politicians nga nagpahayag sa ilang mga katagi-lungsod nga kung dili ka mokuyog sa amoa o kung dili ka moboto sa akoa ako kang ipatangtang sa listahan,” matud pa ni Valte.
Iyang gipapatin-aw nga ang bugtong hinungdan nga sila ang gilakip sa
Iyang gidayeg ang information campaign isip gitawag
nga “timely” ug ang atong gipanalipdan batok niini nga ang programa mamahimong
hinagiban sa pagsunod sa pulitika.” (GCC/PCOO/PIA,Pagadian City )
No comments:
Post a Comment