November 16, 2011 - Wednesday

(INFORMATION BLITZ) -

Friday, July 12, 2013

Presidente Aquino dili mogamit sa propaganda isip kabahin sa komunikasyon ug padayon nga nagtahud sa katungod pagkabaton sa kasayuran, matud pa Malakanyang

By Gideon C. Corgue 

PAGADIAN CITY, July 13 (PIA) –- Si Presidente Benigno S. Aquino III dili mohimo sa propaganda isip kabahin sa kasayuran ug padayon nga nagtahud sa katungod pagkaangkon sa mga kasayuran, si Presidential Communications Operations Office (PCOO) Secretary Herminio “Sonny” B. Coloma Jr. nagkanayon ning Biyernes.

"Ang Presidente wala gipakisama ang maayong balita sa propaganda," si Coloma mipahayag sa Association of Accredited Advertising Agencies (4A's) atol sa courtesy call sa iyang buhatan sa Malakanyang ning Biyernes.

Matud pa ni Coloma si Presidente Aquino buot nga ang communications group ang tukma nga mopahibalo, mo-edukar ug molamdag sa katawhan mahitungod sa mga butang nga adunay nasudnon nga kamahinungdanon ug paghatag kagahum nila pagpalawom sa ilang pakigsandurot sa katawhan.

"Ang kinaadman usa ka gahum.
Apan dili gikinahanglan nga diktahan ang katawhan aron kini ang maangkon. Ato usab nga giila ang kamahinungdanon sa plataporma sa social media aron nga maaabot ang katawhan. Kita ang nagtrabaho kung unsaon paggamit niini sa epektibo nga pamaagi, ilabi na ang pagdumala sa katalagman. Kita ang epektibo nga makigsultihanay sa mga kinaubsan nga bahin sa katilingban," matud pa ni Coloma.

Si Coloma misugilon sa mga representante sa 4A's nga ang PCOO padayon nga magpalambo ug mopatuman sa mga mahinungdanon nga kalagdaan ug mga pamaagi kalabot paghatud sa mga kasayuran kalabot sa mga polisiya, programa ug opsiyal nga mga kalihokan ug kalampusan sa Presidente ug sa Executive Branch.

Ang PCOO nagsilbi nga nagulo nga ahensya sa Executive Branch pag-aghat sa katawhan ug mass media aron pagpalambo sa kaledad sa komunikasyon sa natad sa padumala ug pagtukod sa national consensus.

Ang 4A's mi-courtesy call kang Coloma aron pagpresentar sa First Cannes Grand Prix Award nga gidaug sa Philippine advertising agency DM9 JameSyfu.


Mao kini ang unang higayon sa kasaysayan sa Cannes Festival nga ang Philippine ad agency nakadaug sa Grand Prix Award. Si DM9 JameSyfu nakadaug sa iyang trabaho sa 'TXT BKS' sa Smart Communications, usa ka kampanya sa serbisyo sa  publiko nga nakahimo nga innovative ug  cost-effective nga paggamit sa karaan nga cell phones pinaagi paggamit sa SIM cards nga mosulod sa kinatibuk-an nga mga libro alang sa mga kabus nga tinun-an. (GCC/PCOO/PIA,Pagadian City)